?in'de ?ok ?nemli bir kelime: Gaokao
-?in - Türkiye2019/06/04 15:34:21February 27 2020 13:10:09

?in'de ?ok ?nemli bir kelime: Gaokao

Gaokao, üniversiteye giri? s?nav?n?n ?ince kar??l???. Bir?ok ülkede oldu?u gibi ?in'de de ??renciler i?in en ?nemli s?nav ve Türkiye'deki muadili LYS. S?z konusu ülke dünyan?n en kalabal?k ülkelerinden ?in olunca rakamlar ve s?nav ?ekli gayet tabii biraz farkl? oluyor.

“?ki toplant?”da ?in t?bb?na yo?un ilgi
-?in - Türkiye2019/03/22 14:56:03February 27 2020 13:10:09

“?ki toplant?”da ?in t?bb?na yo?un ilgi

?in'de ge?en hafta sona eren iki toplant?da ?in t?bb? ve ila?lar?n?n gelecek nesillere aktar?lmas? ve yayg?n kullan?m? konusu delegeler aras?ndaki s?cak gündem maddelerinden biri oldu.

?in 55 y?ld?r yabanc? ülkelere t?bbi destek sa?l?yor
-?in - Türkiye2019/01/16 16:39:00February 27 2020 13:10:09

?in 55 y?ld?r yabanc? ülkelere t?bbi destek sa?l?yor

?in 55 y?l ?nce yabanc? ülkelere ilk t?bbi yard?m ekibini g?nderdi. Ge?ti?imiz 55 y?lda Afrika, Asya, Avrupa, Amerika ve Okyanusya'da bulunan 71 ülkeye toplam 26 bin sa?l?k personeli g?nderildi, bu süre?te 280 milyon ki?i tedavi edildi.

Yabani pandalar?n nesillerindeki tehlike biraz daha azald?
-?in - Türkiye2018/12/21 09:15:25February 27 2020 13:10:09

Yabani pandalar?n nesillerindeki tehlike biraz daha azald?

?in Ulusal Orman ve ?ay?r ?daresi ile Sichuan Eyaleti Hükümeti, k?sa bir süre ?nce panda koruma ve ara?t?rma sonu?lar?n? a??klad?.

Xiong'an Yeni B?lgesi, sa?l?k sekt?rünü geli?tirmeye haz?r
-?in - Türkiye2018/11/21 16:42:33February 27 2020 13:10:09

Xiong'an Yeni B?lgesi, sa?l?k sekt?rünü geli?tirmeye haz?r

Birinci Xiong'an Uluslararas? Sa?l?k Forumu k?sa süre ?nce ?in'in Hebei eyaletine ba?l? Langfang kentinde ba?lad?.

?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas? tedavi edildi
-?in - Türkiye2018/10/31 15:26:16February 27 2020 13:10:09

?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas? tedavi edildi

?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas?n?n tedavi g?rme imkan? buldu?u bildirildi.

?in'de sa?l?k sekt?rü canlan?yor
-?in - Türkiye2018/10/31 15:23:45February 27 2020 13:10:09

?in'de sa?l?k sekt?rü canlan?yor

Son günlerde düzenlenen 2018 ?in T?bb? ve ?lac? Fuar?'ndan edinilen bilgilere g?re, nisan ay? itibar?yla ?in'in 28 eyaletinde sa?l?k sekt?rünün geli?mesini h?zland?rmaya y?nelik tedbirler al?nd?.

Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili
-?in - Türkiye2018/09/12 09:03:34February 27 2020 13:10:09

Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili

Hollandal? Wah Kiu Asian News gazetesinde yer alan makaleye g?re, son y?llarda Hollandal?lar ?in t?bb?n?n tedavi y?ntemlerine büyük ilgi g?steriyor. ülkede masaj ve akupunktur gibi tedavi metotlar?n? deneyenlerin say?s? her ge?en gün art?yor.

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü
-?in - Türkiye2016/10/18 18:46:58February 27 2020 13:10:09

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi
-?in - Türkiye2016/09/20 18:17:31February 27 2020 13:10:09

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi

2016 y?l?, Yuan Hanedan?'n?n (1271-1368) ba?kenti Dadu'nun kurulu?unun 740. ve Ba?kent Müzesi'nin kurulu?unun 35. y?ld?nümü.

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu
-?in - Türkiye2016/08/24 15:50:10February 27 2020 13:10:09

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu

?pek Yolu kavram?n? son günlerde daha s?k duymaya ba?lad?k. ?in'in ?ncülü?ünde geli?tirilen Bir Ku?ak - Bir Yol dü?üncesi, tarihi ba?lar? yeniden diriltmeyi hedefliyor.

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
网站地图 申博百家乐 申博娱乐官网 ag真人百家乐 申博客户端下载
申博怎么代理登入 申博登录网址 菲律宾申博娱乐官方网 澳门赌场
太阳城娱乐登入 百家乐娱乐登入 申博百家乐 太阳城
申博娱乐手机登入 申博138 申博游戏手机下载 申博太阳城直营网
申博游戏 太阳城申博官网 申博太阳城现金网 百家乐真人游戏