?in 55 y?ld?r yabanc? ülkelere t?bbi destek sa?l?yor
-?in - Türkiye2019/01/16 16:39:00February 21 2019 07:13:49

?in 55 y?ld?r yabanc? ülkelere t?bbi destek sa?l?yor

?in 55 y?l ?nce yabanc? ülkelere ilk t?bbi yard?m ekibini g?nderdi. Ge?ti?imiz 55 y?lda Afrika, Asya, Avrupa, Amerika ve Okyanusya'da bulunan 71 ülkeye toplam 26 bin sa?l?k personeli g?nderildi, bu süre?te 280 milyon ki?i tedavi edildi.

Yabani pandalar?n nesillerindeki tehlike biraz daha azald?
-?in - Türkiye2018/12/21 09:15:25February 21 2019 07:13:49

Yabani pandalar?n nesillerindeki tehlike biraz daha azald?

?in Ulusal Orman ve ?ay?r ?daresi ile Sichuan Eyaleti Hükümeti, k?sa bir süre ?nce panda koruma ve ara?t?rma sonu?lar?n? a??klad?.

Xiong'an Yeni B?lgesi, sa?l?k sekt?rünü geli?tirmeye haz?r
-?in - Türkiye2018/11/21 16:42:33February 21 2019 07:13:49

Xiong'an Yeni B?lgesi, sa?l?k sekt?rünü geli?tirmeye haz?r

Birinci Xiong'an Uluslararas? Sa?l?k Forumu k?sa süre ?nce ?in'in Hebei eyaletine ba?l? Langfang kentinde ba?lad?.

?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas? tedavi edildi
-?in - Türkiye2018/10/31 15:26:16February 21 2019 07:13:49

?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas? tedavi edildi

?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas?n?n tedavi g?rme imkan? buldu?u bildirildi.

?in'de sa?l?k sekt?rü canlan?yor
-?in - Türkiye2018/10/31 15:23:45February 21 2019 07:13:49

?in'de sa?l?k sekt?rü canlan?yor

Son günlerde düzenlenen 2018 ?in T?bb? ve ?lac? Fuar?'ndan edinilen bilgilere g?re, nisan ay? itibar?yla ?in'in 28 eyaletinde sa?l?k sekt?rünün geli?mesini h?zland?rmaya y?nelik tedbirler al?nd?.

Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili
-?in - Türkiye2018/09/12 09:03:34February 21 2019 07:13:49

Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili

Hollandal? Wah Kiu Asian News gazetesinde yer alan makaleye g?re, son y?llarda Hollandal?lar ?in t?bb?n?n tedavi y?ntemlerine büyük ilgi g?steriyor. ülkede masaj ve akupunktur gibi tedavi metotlar?n? deneyenlerin say?s? her ge?en gün art?yor.

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü
-?in - Türkiye2016/10/18 18:46:58February 21 2019 07:13:49

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi
-?in - Türkiye2016/09/20 18:17:31February 21 2019 07:13:49

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi

2016 y?l?, Yuan Hanedan?'n?n (1271-1368) ba?kenti Dadu'nun kurulu?unun 740. ve Ba?kent Müzesi'nin kurulu?unun 35. y?ld?nümü.

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu
-?in - Türkiye2016/08/24 15:50:10February 21 2019 07:13:49

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu

?pek Yolu kavram?n? son günlerde daha s?k duymaya ba?lad?k. ?in'in ?ncülü?ünde geli?tirilen Bir Ku?ak - Bir Yol dü?üncesi, tarihi ba?lar? yeniden diriltmeyi hedefliyor.

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?
-?in - Türkiye2016/08/16 09:47:23February 21 2019 07:13:49

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?

Yasak Kent'e (Zijincheng) bir kez ilgi duymaya ba?layan biri, bir daha buras? üzerine dü?ünmekten, her seferinde buray? sanki ilk kez g?rüyormu? gibi ziyaret etmekten kendini alamaz.

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?
-?in - Türkiye2016/07/20 19:39:26February 21 2019 07:13:49

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?

Günlerin iyice uzad??? yaz aylar?nda kavurucu güne? ?in'in genelinde oldu?u gibi Beijing sokaklar?nda da kendini iyice g?steriyor. Sokak aralar?nda insanlar?n s?cakla ba? ederken kulland??? y?ntemlere ?ahit oluyorum. Yemeklerden i?eceklere, k?yafetlerden aksesuarlara ka-dar geni? bir yelpazeye sahip ?in'e ?zgü güne?ten korunma y?ntemleri bulunuyor.

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
网站地图 太阳城会员登入 幸运大转盘 ag真人娱乐 真钱百家乐
菲律宾太阳城申博33 菲律宾申博在线开户优惠 百家乐微信支付充值 申博游戏平台登入
百家乐娱乐登入 咪牌百家乐 申博138官网 澳门大三巴赌场
澳门新葡京赌场 澳门大三巴赌场 申博游戏登入不了 盛618网址
777老虎机游戏 申博 澳门银河赌场 老虎机游戏