Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
-R?portaj2015/05/14 14:29:12February 27 2020 13:09:55

Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
-R?portaj2015/05/13 11:08:36February 27 2020 13:09:55

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?
-R?portaj2014/01/27 15:43:45February 27 2020 13:09:55

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?

Merkezi Ankara'da bulunan Türk-?in Dostluk Vakf? (T?DV) iki ülkenin yak?nla?mas?nda ?nemli faaliyetlere imza at?yor. 2012-1013 y?llar? aras?nda ?in ve Türk Kültür y?llar? kapsam?nda Vak?f, olduk?a yo?un iki y?l ge?irdi.

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...
-R?portaj2014/01/17 20:51:30February 27 2020 13:09:55

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...

?in ?pek Müzesi, Zhejiang eyaletinin Hangzhou kentindeki Bat? G?lü'nün k?y?s?nda bulunuyor.Müzeyi gezerken, sergilenen eserler aras?nda kü?ücük bir par?a dikkatimizi ?ekiyor.

-R?portaj2014/01/17 20:51:11February 27 2020 13:09:55

"Türk medyas? ?in'i, ?in medyas? da Türkiye'yi tan?m?yor"

Medya psikolojisi alan?nda, kal?p yarg?lar ve toplumsal temsiller, toplumsal konularda ve ?zellikle de gruplar aras? ili?kilerle ilgili zihinsel süre?lerde ?nemli kavramlar.

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z
-R?portaj2014/01/17 20:50:48February 27 2020 13:09:55

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z

Türkiye ve ?in ?ki ülke aras?ndaki kar??l?kl? kültür y?llar?, iki eski kom?uyu tekrar yak?nla?t?racak diyebilir miyiz?

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi
-R?portaj2014/01/17 20:49:22February 27 2020 13:09:55

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi

?in'de Türk?e e?itimi yayg?nla??yor.

-R?portaj2013/12/23 18:41:51February 27 2020 13:09:55

"Bahar Bayram?'nda Türk geleneklerinin izleri var"

?in Uluslararas? Radyosu Türk?e Servisi'nde ?al??an Türk uzmanlar?m?zla, Bahar Bayram?'yla ilgili izlenimlerini konu?tuk. S?zü, arkada?lar?m?za b?rakal?m

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
网站地图 极速百家乐 太阳城娱乐登入 申博手机下载版 澳门银河赌场
www.8888msc.com 菲律宾申博怎么代理登入 申博在线平台网登入 www.tyc88.com
申博代理 幸运大转盘 百家乐 澳门金沙娱乐场
百家乐娱乐登入 申博游戏注册 ag国际馆 真钱百家乐
太阳城申博官网 申博官网 申博代理 申博娱乐开户