?in'de ?ocuklara cinsel e?itim nas?l veriliyor?

2015-05-06 16:14:10 申博游戏登入

Belki dünyadaki herkes çocukken ?öyle bir soru soruyor: “Anne, ben nas?l dünyaya geldim?” Bu soruya ebeveynler türlü türlü cevap veriyor. Acaba Çinli anneler nas?l cevap verir? Çin'de çocuklara cinsel e?itim veriliyor mu? Çin'de cinsel e?itim durumu nas?l Sizin için Çin Mahallesi'nde konu?tuk......

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
网站地图 太阳城申博开户 申博138官网 百家乐娱乐登入 ag真人百家乐
申博支付宝怎么充值 菲律宾申博太阳城登入 百家乐微信支付充值 太阳城注册开户