?in'de ?ocuklara cinsel e?itim nas?l veriliyor?

2015-05-06 16:14:10 申博游戏登入

Belki dünyadaki herkes çocukken ?öyle bir soru soruyor: “Anne, ben nas?l dünyaya geldim?” Bu soruya ebeveynler türlü türlü cevap veriyor. Acaba Çinli anneler nas?l cevap verir? Çin'de çocuklara cinsel e?itim veriliyor mu? Çin'de cinsel e?itim durumu nas?l Sizin için Çin Mahallesi'nde konu?tuk......

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
网站地图 申博现金网 申博手机下载版 申博官网 澳门大三巴赌场
太阳城在线开户 澳门赌场 申博太阳网 申博游戏代理